Natuurlijke
borstvergroting

Stevige en grote borsten!

Vragen over Boezembooster, de bestelling of onze producten? Neem contact op!

Vragen over Boezembooster, de bestelling of onze producten? Neem contact op!

Vragen over uw bestelling

Ik heb een vraag over de levering van mijn bestelling

Meest gestelde vragen over de bestelling

Heeft u een vraag over uw bestelling? Kijk dan eerst of uw vraag hierbij staat en neem anders contact met ons op.

Waar kan ik het product kopen?
U kunt het product online bestellen via de officiële website of u kunt de producten ophalen op ons hoofdkantoor in Medemblik.

Wat als een product niet op voorraad is?
Wij hebben altijd voldoende producten op voorraad. Het zal daarom niet voorkomen dat u (tijdelijk) niet kunt bestellen.

Moet ik een account aanmaken om te bestellen?
Nee, u hoeft geen account aan te maken om te bestellen. U kunt direct uw gegevens invullen en de bestelling afronden.

Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen die binnen Nederland bezorgd moeten worden betaalt u €3,50 en voor bestellingen die buiten Nederland bezorgd moeten worden betaalt u €4,50.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Op de betaalpagina worden diverse online betaalmethoden aangeboden. Heeft u een Nederlands bankrekeningnummer dan kunt u betalen via iDeal, PayPal, Creditcard of overboeken op ons rekeningnummer. Heeft u een Belgisch rekeningnummer dan kunt u tevens betalen via PayPal, Creditcard en overboeking. Daarnaast kunt u ook nog betalen via eMaestro en Bancontact Mister Cash.

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling, hoe kan dit?
Het komt vaak voor dat de bevestigingsmail van uw bestelling in de map met ongewenste e-mail terecht komt. Wij adviseren u daarom deze altijd eerst te bekijken. Kunt u de bevestigingsmail toch niet vinden? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij doen altijd ons uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk bij u af te leveren. Wij zijn daarbij afhankelijk van diensten en service van andere partijen. Ook heeft de betaalmethode invloed op de levertijd van uw bestelling.
Kiest u voor een snelle betaalmethode zoals iDeal, PayPal, Creditcard of eMaestro (België) en bestelt u voor 16:00? Dan streven wij ernaar uw bestelling nog dezelfde werkdag te versturen.
Kiest u voor overboeking op ons bankrekeningnummer, dan verzenden wij uw bestelling zodra de betaling bij ons binnen is. Dit kan enkele dagen duren.
Na verzending van uw bestelling duurt de levering ongeveer een werkdag, voor België is dat ongeveer 2 werkdagen. Woont u in een ander land kan de levering langer duren dan 2 werkdagen.

Waarom ontvang ik een betalingsherinnering?
Wanneer u een bestelling plaatst maar de betaling nog niet door ons ontvangen is ontvangt u automatisch een betalingsherinnering. U kunt het bedrag alsnog aan ons betalen. Zodra wij de betaling binnen hebben zal de bestelling verwerkt worden.
Bij een overboeking via de bank kan het zijn dat deze automatische herinnering en de verwerking van uw betaling elkaar kruisen. In uw orderbevestiging vindt u een link om de status van uw bestelling te bekijken.
Heeft u per ongeluk twee orders aangemaakt en er één betaald, dan zult u van de andere order een herinnering ontvangen. Deze kunt u negeren.
Wilt u afzien van de bestelling? Wanneer de betaling niet voldaan wordt zal de bestelling geannuleerd worden, u kunt deze herinnering dan dus negeren.

Ik heb geen Track and Trace code ontvangen
In de orderbevestiging die u per mail ontvangen heeft staat een link om de status van uw bestelling te bekijken. Op deze pagina vindt u ook de Track and Trace code.

Voor andere vragen over uw bestelling en meer informatie kunt u contact met ons opnemen:

  • Klemans Groep B.V.
  • Breek 13
  • 1671 GE Medemblik
  • Tel: 0227-540745
  • informatie@jobacom.com

Winkeliers en detailhandel

Ik wil uw producten in mijn winkel of webshop verkopen of ben geïnteresseerd in een grotere afname (minimaal 10 stuks).

Onze producten in de detailhandel

Wij krijgen steeds meer vragen van klanten of Boezembooster ook in winkels en webshops verkrijgbaar is. Om aan de wens van onze klanten te voldoen zijn wij opzoek naar meer afzetpunten in Nederland en België. Hierbij denken wij aan detailhandel zoals drogisterijen, smartshops, seksshops, vitamineshops en webshops.

Bent u geïnteresseerd in de verkoop van onze producten in uw winkel of een grote afname van onze producten? Neem dan contact op met onze distributeur in Europa:

  • Klemans Groep B.V.
  • Breek 13
  • 1671 GE Medemblik
  • Tel: 0227-540745
  • informatie@jobacom.com

Boezembooster ophalen

Ik wil Boezembooster ophalen

Afhaaladres

U kunt Boezembooster na telefonisch contact ophalen tijdens kantooruren bij onze distributeur in Europa.

  • Klemans Groep B.V.
  • Breek 13
  • 1671 GE Medemblik
  • Tel: 0227-540745
  • informatie@jobacom.com